,

BKV-sztrájk - te mit tapasztaltál?

Két évvel ezelőtt volt utoljára BKV-sztrájk. Akkor az első munkabeszüntetésnél megbénult Budapest, a másodiknál már paradicsomi állapotok uralkodtak. Ti mit tapasztaltatok ma? Nagyobb volt a dugó? Melyik buszra, villamosra kellett várni? Volt egyáltalán közösségi közlekedés? Írd le élményeid!

Addig is két cikk a blogról - az akkori sztrájkról

2008. április 7.: Élet a Nyugati téren a BVK-sztrájk idején

2008. április 18.: Paradicsomi körülmények Budapesten

 

 

 

55 kommentár

kommentárok

1. | Fehér Bölény 2010-01-12 08:41:54 | Válasz erre
Én csak az ablakból figyelem a várost.
A Szentendrei út így reggel amúgy is elég araszolós... buszokat nem látok... autóforgalom nem tűnik idegesebbnek a szokásos kedd reggeli elmebajnál.
Fehér Bölény avatar
-
2. | évi. 2010-01-12 08:44:06 | Válasz erre
Az utcánkban semmi mozgás, ami azt jelenti,hogy nem állt be sem a szentendrei út, sem a pomázi...az igaz,hogy a HÉV közlekedik, így Csillaghegyen nem állt meg az élet... évi. avatar
-
3. | AnRea 2010-01-12 09:07:29 | Válasz erre
Az én családom ma gyalogolt. 4-6-os nem járt túl sűrűn, állítólag a metró megy, viszont a nénik anyázzák a BKV-t.
Megjegyzem igazuk is van. Sehol, senkinek nincs most emelés, ezek meg verik a nyálukat.
AnRea avatar
-
4. | smvsp 2010-01-12 09:11:49 | Válasz erre
A 22-es vonalán nem jár busz. Viszont a megállóból a stoppoló utasokat felszedték az autósok. Ha most kellene tömegközlekednem, biztos kis táblával állnék, hogy merre megyek, mint a rutinos stopposok az út szélén :) Nagyobb lenne az esély, hogy elvisznek ... smvsp avatar
-
5. | Mó,az ösztönlány 2010-01-12 09:14:35 | Válasz erre
Taxit nem lehet rendelni állítólag, de fogni igen.
az egyes villamos kellene nekem (félóránkét jár állítólag, hurrá, ), meg a metró, majd a 160, 260-as busz, az nem lesz, így marad az autóstop.
ezek a tervek, ha visszajöttem, mesélek, mi volt a valóság:)
Mó,az ösztönlány avatar
-
6. | hullahubika 2010-01-12 09:22:48 | Válasz erre
Hajnaltól az utcán. Hétig se busz, se villamos, egyetlen trolit láttam, meg tömegeket a megállókban.


#3: A nyáladat te vered, mert annyi eszed nincs, hogy felfogd, a BKV vezetők meg a hasonszőrűek által elsikkasztott pénzek tizedéből minden munkásnak duplájára emelhetnék a bérét.
A többiből meg jó pár új járművet vehettek volna.

De azért te csak nyugodtan köködd a melósokat, a magadfajták így szokták... :(
hullahubika avatar
-
7. | hullahubika 2010-01-12 09:23:40 | Válasz erre
>köpködd hullahubika avatar
-
8. | yoska 2010-01-12 09:27:45 | Válasz erre
én azt mondom, tanuljanak meg sztrájkolni, mások is szoktak, mi még jól jártunk, mert hetekre nem fognak leállni. (itt kinn, Rákosligeten nem jár semmi. a húgom nem is ment ma suliba) yoska avatar
-
9. | Fehér Bölény 2010-01-12 09:45:55 | Válasz erre
5. Mó
Ezt nem egészen értem... nekem ez cikkcakknak tűnik...
Hova mész te tulajdonképpen?
Fehér Bölény avatar
-
10. | dobakpeti 2010-01-12 10:19:54 | Válasz erre
nézzük csak: (9 óra körüli helyzet)
lehel út belefelé rendben van, aztán a lehel tértől a váci beállva, szt istván krt természetesen üres, margit hídon masszív gyalogosforgalom, margit krt bállva a moszkva felé illetve a moszkva tér is emlékeim szerint (a nyugatinál állt egy combino az oktogon felé, de többet nem láttam ma)
aztán a moszkva és a déli között is minden beállt, ha jól láttam az attila út is a moszkva felé.
a délitől felszálltam a bringával a vonatra. onnan nézve a budaörsi út érthetetlen módon szinte üres volt oda-vissza (lehet, hogy megszűnt a sávelzárás a nyagyszőlős útnál?), viszont befelé a nagyszőlős irányában jutott bőven a szopóálarcból. egér úton is láttam dugót, de azt nem dudom mihez viszonyítani, nem járok arra szinte soha.
végül a bringa-vonat-bringa kombóval kerek egy óra alatt beértem. kocsival a látottak alapján biztos szívtam volna (alapjáraton 40 perc), a bkv meg esélytelen volt ma. talán, ha végig bringával mentem volna, akkor még 5-10 perccel lehettem volna gyorsabb, de most nem voltam annyira metál ebben a kicsit szeles időben...
dobakpeti avatar
-
11. | isti77 2010-01-12 10:50:19 | Válasz erre
Én ma a legnagyobb nyugalommal használtam mindenhol a buszsávot (tudom, hogy ma is tilos lenne, de bekaphatják). Szentendrei út, Árpád fejedelem útja, Fő utca... nem volt gond. Azért biztos ami biztos, a jobbra indexet kint felejtettem, hogy ha valaki "hivatalos minősítésben" tenné szóvá, tudjak mire hivatkozni.
Ahogy láttam, sokan átvették ezt a mentalitást, hogyne, csak nyugodtan.
Ezentúl kiengedni se nagyon fogok buszt, drága az idő, meg a benzin is. Ácsorogjon csak, munkaidőben van.
Sikerült megosztani a társadalmat nektek is, gratulálok.
isti77 avatar
-
12. | isti77 2010-01-12 10:57:51 | Válasz erre
Mellesleg láttam néhány buszt és villamost is közlekedni.
Legalább jól csinálnátok, ha már csináljátok, de még ehhez is hülyék vagytok, ahogy ahhoz is, hogy felfogjátok, ez nem azon múlik, hogy valaki AKAR-e nektek többet fizetni, vagy nem, egyszerűen nincs rá mód. Lehet, hogy azért sem, mert ellopták a pénzt, de akkor sincs már meg.

(A többes szám második személy természetesen nem az olvasóknak, hanem ezeknek a pronyóknak szól).
isti77 avatar
-
13. | Fehér Bölény 2010-01-12 10:59:33 | Válasz erre
Levittem a kutyát pár percre. Beszélgettem egy bácsival, aki azt mondta:
-Én nem bánom, ha sztrájkolnak, de komolyan venni nem tudom őket. Ezeknek a békávésoknak annyi szakszervezetük van, mint égen a csillag. Van olyan is, amelyik nem is sztrájkol. Hát milyen sztrájk ez? Busz nem jár, troli meg igen? Ha semmi sem járna, na az lenne a sztrájk! Vagy ha mindenhol kimaradna minden második járat, lenne mindenhol közlekedés, csak kétszer annyit kellene várni, és tömeg lenne mindenhol, na az sztrájk lenne. Nem elég szervezettek ezek, így csak dühítik a népet, csinálják a fesztivált, a vezetés meg szarik rájuk.

Nem tudom, hogy igaza van-e Ajax haverom gazdájának (a kutyának tudom a nevét, a pipás öregnek nem), de ez is egy nézőpont.
Fehér Bölény avatar
-
14. | Fehér Bölény 2010-01-12 11:02:20 | Válasz erre
Jajj de tetű lassan gépelek... Fehér Bölény avatar
-
15. | FaZon 2010-01-12 11:16:06 | Válasz erre
Reggel fel kellett kelnem és bevinni az asszonyt.Még jó hogy szabin vagyok.Délután meg mehetek érte.
Hajrá BKV-sok!!
FaZon avatar
-
16. | hullahubika 2010-01-12 11:21:07 | Válasz erre
Bölény, hát erről szól minden:

DIVIDE ET IMPERA!

Ha minden foglalkozási ágban max. 1 - 2 szakszervezet lenne, akkor tudnának némi erőt felmutatni.

De így?

Ráadásul az MSZOSZ a maszop dróton rángatott bábuja...

Az meg nem érv, hogy nincs pénz. PR-ra, csókos cégeknek "újraelosztásra" van, melósokat megfizetni nincs?!

Nevetséges....
hullahubika avatar
-
17. | Fedina 2010-01-12 11:51:42 | Válasz erre
Nagy ritkán látok, kb. fél óránként 4-6-os villamost, egyébként üres a város, nincs élet...
Most megszegték a szerződést, amit kötöttem velük, ugyanis a bérletem nem tudom használni. Bezzeg, ha én szegném meg, és nem vennék bérletet....Más európai városokban ismerik a kártalanítás intézményét. Nálunk csak elvben, és egyes esetekben. Nincs jogbiztonság....
Fedina avatar
-
18. | Fehér Bölény 2010-01-12 12:09:16 | Válasz erre
Hullahubika:

Akkor ezt mi ketten le tudnánk játszani? :DD

Seggberugjuk a mostani veztőket (békávésokat, meg szakszervezetiseket egyaránt, és beülünk a székekbe) Te lennél a békávé, én meg a szagszervezetek. Én csinálok feszültséget, összeveszejtem a népet a sofőrökkel, a sofőröket a jegyellenőrökkel, a metrósokat a villamosvezetőkkel, a trolisokat a buszosokkal, az ősbékávésokat a bedolgozó másfélebuszosokkal... aztán te szépen uralkodsz az általam megosztott tömegek által generált káoszon... esetleg a sógorodat behívjuk jogásznak, komámat meg marketingesnek... lehalásszuk a zavarost, és végleg kielégítjük egymást?

Nem is olyan nehéz nagyvállalatot irányítani.

Megoldjuk okosba?
Fehér Bölény avatar
-
19. | Ignotus 2010-01-12 12:44:34 | Válasz erre
Reggel 6.30-tól mostanáig: villamos csak a Körúton, buszok sehol, trolik tömkelege.
A metrót nem tudom, mert oda nem mentem le autóval...


18: Te tk. leírtad a BKV mostani családfáját... :)

12: Isti, a sztrájk az érdekérvényesítés alkotmányban rögzített joga.
Igen, tudom, az utóbbi két évtzedben megfosztattunk az alkotmányban szintén leírt munkához, pihenéshez, szórakozáshoz, művelődéshez, tanuláshoz, ingyenes egészségügyi ellátáshoz, emberhez méltó lakáshoz, ...etc. való jogunktól, de legalább ne mi adjuk a lovat az országunkat tönkretevő vezetők alá!
Ha nem veszed rossznéven...!


3: Sajátos életszemléleted van. Ha majd családod dolgozó tagjaitól nyúlnak le havi 16 ezer forintot, kíváncsi leszek, ugyanez lesz-é a véleményed...?!
Ignotus avatar
-
20. | Tagore 2010-01-12 16:00:09 | Válasz erre
Én azt látom esély sincs a békére!!!
A Paksi erőmű bukott-korrupt vezérigazgatója sajnos nem tud jobb ajánlatot tenni...
És ha eladná az MVM pénzéből lenyelt tengerparti szállodát???
Szarból nem lesz vár...
Tagore avatar
-
21. | Ignotus 2010-01-12 16:24:34 | Válasz erre
Még egy tipp, hogy miért nincs keret a béremelésre a BKV-nál.
Friss hír, nem tévesztendő az eddigi, eljárás alatt álló bűnözőkkel!

"Újabb volt BKV-s vezető került a nyomozók célkeresztjébe
2010. január 12. 15:18


Újabb volt BKV-vezetőt gyanúsított meg kedden hűtlen kezeléssel a Budapesti Rendőr-főkapitányság – értesült az MTI.

Az MTI információja szerint a korábbi gyanúsításokhoz hasonlóan, Horváth Éva foglalkoztatásával kapcsolatban hallgatták ki Zelenák Tibor volt kommunikációs főosztályvezetőt. A BKV hétfői közleménye szerint nem Bolla Tibor gazdasági vezérigazgató-helyettes a felelős Horváth Éva foglalkoztatásáért, hanem egy meg nem nevezett főosztályvezető, aki már távozott a cégtől. Az MTI úgy tudja: ez a főosztályvezető Zelenák Tibor, aki azóta rendkívüli felmondással távozott a BKV-tól."

(MTI)


Subject: Anno, amikor bérhazugoknak neveztem a BKV kommunikátorait, egyesek itt hogy fel voltak háborodva....
Ignotus avatar
-
22. | Ignotus 2010-01-12 17:26:58 | Válasz erre
Tud valaki valamit a holnapi napról?

Vagy megint szállíthatom reggel a szomszédokat...?

A baloldalit nem is bánom, de a másik nem teccik....

:)
Ignotus avatar
-
23. | Mó,az ösztönlány 2010-01-12 17:47:49 | Válasz erre
9. | Fehér Bölény
óbudai temető:)

az egyessel el lehet menni a végéig.
Odafelé oké, visszafelé letettek a Frangepán utcánál, 13. kerület, sajnos nem járt a 14-es, így gyalogoltam a Gózsa Gy útig (4 megálló)sok emberrel együtt.
a 75-ös troli járt, csak előttem ment el, így egy óra volt az út onnan hazáig:)
Mó,az ösztönlány avatar
-
24. | Cybersaint 2010-01-12 17:56:05 | Válasz erre
Amikor ma mentem 10 órakor befizetni a BKV-nak a büntetésemet az Akácfa utcában mivel tegnap elkapott az ellenőr, a 4-6-os villamos járt.
A 61-es villamossal - avagy a 18-assal - el akartam jutni a Budagyöngye Áruházba. Ezek a villamosok egyáltalán nem jártak.
Helyettük viszont volán buszokat állítottak be. Ezek kb. negyed- vagy félóránként jártak.
Én meg majdnem megfagytam a megállóban...
Cybersaint avatar
-
25. | pumukli 2010-01-12 20:39:32 | Válasz erre
Csak azokra nem gondolnak a bkvsek, akik mondjuk vizsgázni mennének, és nincs gazdag apucijuk,h bevigye őket vagy ki...érdekes,mindig a diákokkal csesznek ki, érettségi, vizsgaidőszak alatt sztrájkol minden tömegközlekedéses évek óta, attól,h nekik nem kellett egyetemre járniuk másoknak kell, vagy ha valaki nem kap felmentést kifizetik az elmulasztott vizsga miatt a zh díját???? pumukli avatar
-
26. | Rocko4 2010-01-12 20:53:18 | Válasz erre
tapasztalat? abbból az ötből amivel utaznom kellett volna abból teljesen random volt hogy melyik megy és melyik nem. inkább maradt a kocsi. külvárosban a megoldatlan forgalomelvezetés miatt dugó, aztán random jelleggel futottam bele szopóálarcba. legfőképpen olyanok miatt, akik azt hiszik, h nekik nincsen sor. és nyertek vagy 5 kocsinyi helyet egész út alatt, bravo. megérte, 0,1 mp-cel hamarabb értél oda.


szeretném megjegyezni, hogy a BKV-sok nem béremelésté sztárjkolnak, hanem azért hogy ami van az megmaradjon.

12. | isti77
"hogy valaki AKAR-e nektek többet fizetni, vagy nem, egyszerűen nincs rá mód"
szerény számítások szerint amit elbasztak erre a szupercsapatra, abból fedezni lehetett volna azt amit a dolgozók kértek.
plusz ha a vízfej hajlandó lenne lemondani a saját pénzéről, akkor kivitelezhető a bértartás.
de ők nem akarnak ilyet, mindent megfognak, hogy NE kelljen fizetni. mert hogy volna miből.

22. | Ignotus
csak a jobboldaliakat, mi? :)
Rocko4 avatar
-
27. | Rocko4 2010-01-12 20:55:32 | Válasz erre
25. | pumukli
nem fogsz találni olyan időpontot, hogy mindenkinek jó legyen. vagy ha mégis, akkor az nem sztrájk, de pont ez a lényege: ezzel az erővel célt érni.

egyébként nehogy azt hidd hogy MÁV-osok és unalmukban, szándékosan szivatásból sztrájkolnak.
Rocko4 avatar
-
28. | Mó,az ösztönlány 2010-01-12 21:15:37 | Válasz erre
holnap rosszabb nap lesz, gőzöm sincs, hogyan megyek dolgozni.
mivel nem jár az 59.-es villamos, foghatok taxit...hihetetlen, hihetetlen.....és még lehet úgy sem jutok el oda, ahova mennem kell.
Mó,az ösztönlány avatar
-
29. | Dilong Éva 2010-01-12 22:03:35 | Válasz erre
Az én tapasztalatom a XI.ker Bartók Béla út végéről: Délelőtt mérhetetlen mennyiségű autó próbál utat törni magának előre, aki nem bírja az visszafordul, ahol lehet. Gyalogosok tömkelegei sétálnak a Kosztolányi irányába... Senki nem morog, csak mennem, sietnek dolgukra.
Aztán az idős bácsi vendéégem elkapott egy pillanatra, ment volna a postára pénzt felvenni, de közölték vele, hogy nem tudtak bejönni a dolgozók. Igy pénz neki nuku. Köszöni szépen. A vendégeim vagy kocsival, vagy taxival (miután 1,5 óra alatt nem tudott haladni) érkeznek. És ahogy hallom holnap is ez lesz. Szuper. Anyukám vonattal jönne Pestre, ki tudja mi lesz.... És meséli a postán dolgozó vendégem, hogy a kézbesítők is mennek szolidaritásból sztrájkolni.... Gratulálok!
Dilong Éva avatar
-
30. | SZILASI-HORVÁTH 2010-01-12 22:03:47 | Válasz erre
felemásak a tapasztalataim. Mint kocsmárosnak, nem jött rosszul nekem ez a sztrájk, mert több vendégem nem ment dolgozni, igy nálam múlatták az időt.
viszont, a szomszédos üzletben dolgozó hölgy kénytelen volt gyalog jönni - neki nincs autója és vezetni sem tud - értelemszerűen taxira nem telik..
a vendégek többsége azt mondta, hogy azokon csattan az ostor, akik nem tehetnek semmiről, és ez nem megoldás, azok "szivnak", akik nem tudnak menni dolgozni, és majd később ledolgoztatják velük, vagy szabadnapot kell kivenni, amiért ma már sok helyen nem jár fizetés.
de volt olyan vendég is, (nyugdijas, tehát ő nem sietett sehová) aki azt mondta, hogy igazuk van.
mindig a "lét" határozza meg a tudatot, mint tudjuk....
SZILASI-HORVÁTH avatar
-
32. | Holleanyu 2010-01-12 23:16:06 | Válasz erre
Valamilyen forrásból a gyermekem úgy értesült, hogy a 4-es,6-os villamos menetrend szerint járni fog ma. De nem így történt, járt ugyan, de csak hébe-hóba. Úgyhogy a gyerek nem ért be a reggel időben az egyetemre vizsgázni. Természetesen az egyetemi szabályok erre nincsenek tekintettel.

Senki nem akarja kivenni a részét a megszorításokból, mindenki úgy gondolja, hogy fizesse meg valaki más a ballépés árát. Egyszerűen nincs az emberekben, a szakszervezetekben, a politikusokban, senkiben, empátia mások iránt. A BKV megteheti, hogy sztrájkol. Ha megkapja, amit akar, akkor azt a pénzt valahonnan el fogják venni. Ha olyanoktól, akiknek van szakszervezetük, majd azok is sztrájkolnak, ha meg olyanoktól, akiknek nincs, azok meg lenyelik a békát. Akiktől meg folyton megvonnak valamilyen szolgáltatást, ami pedig járna neki (lásd utazás -bérlet), az legyen megértő.

Nekem ma fel kellett volna írni tb. támogatással 2 db csuklóvédőt, de az orvos csak egyet írhatott fel, mert egy betegnek évente csak 1 db jár. Hát az én számomra ez sem kisebb baj, mint a buszsofőrök baja, és ha holnap senki nem venné fel a munkát, akinek mostanában anyagilag rosszabbul megy, akkor hirtelen nem is lenne olyan nagy szükség a BKV-ra.
Holleanyu avatar
-
33. | Wilágosh Barna Kábel 2010-01-12 23:46:15 | Válasz erre
Csak így olvasás nélkül:
Azt tapasztaltam, hogy lányom az ELTE-n vizsgázott ma. Amikor a második hatosra sem fért fel több, mint félóra után jól kilépett, talán futott is. A Blaha Lujza térről a majdnem a Lágymányosi hídig. Miután jól kifulladt, levizsgázott remegő kézzel, lábbal kettesre. Tegnap még ötösről, de legalább négyesről álmodott.
Köszönjük BKV!
Wilágosh Barna Kábel avatar
-
34. | Apukad 2010-01-13 00:44:37 | Válasz erre
Azon filózom, alapítok egy ápolónők, asszisztensek, nővérek országos szakszervezetét.
Aztán a minimálbért éppen meghaladó, éjjel-nappal dolgozó, nem kis felelősséget hordozó nővérek kéthavonta pár napig sztrájkolni fognak teljes alkotmányos és egyéb joggal a hugyba-szarba hagyva pár napra a betegeket, akiknek a fele majd jól felfordul.
Hacsak a család oda nem vonszolja a kövér seggét takarítani, ellátni. Békávéval vagy anélkül.

Különben jeles kormányunk évekkel ezelőtt elmondta, hogy öngondoskodás. Tessünk komolyan venni.

Nem tudom, mi volt 8 körül, mert mindenki világvégedugóról beszélt a szélrózsa összes rádiójában. Szóval a másik oldalamra fordultam inkább. :D 10 után olyan simán mentem át a városon, hogy magam is meglepődtem.
Aztán vissza fél 6 körül dettó meglepően sima volt. A Karolina, BAH mondjuk állt, de kerülhető volt, a Hegyalja sima üres, a híd állt kicsit, a pesti alsó normálisnál kicsit ritkább volt, Váci, Lehel tök üres volt, de még a Róbertkára is lendületből fordultam ki, igaz kis utcából, mert a Lehel vége állt, mint mindig - de ott csak amatőr próbálkozik. Rőberten meg se kellett állni lámpánál, egyzöldben letudva, sztráda sima, tán ha 100 méter sor volt a Szerencs előtt - egy lámpa volt.
Apukad avatar
-
35. | Bowling 2010-01-13 06:40:24 | Válasz erre
asztat szeretném tunni, hoty ma (13-án reggel) tudoke villamosoznibuszoznimetrózni-e!
Köszönöm a zépittő infromcáiókat!
Zdrászt.
Bowling avatar
-
36. | Mó,az ösztönlány 2010-01-13 07:47:55 | Válasz erre
Itten van, hogy mi megy:
http://www.bkv.hu/sztrajk2010/001.html

szerencsére a nyolcas jár, meg vagyok mentve a hegyre gyaloglástól
Mó,az ösztönlány avatar
-
37. | Altmark 2010-01-13 07:58:41 | Válasz erre
Hm. Mi ez a postás/vasutas/stb vagyok, szolidaritásból szrtájkolok?!
Megmondom én: buzi kis köcsög vagyok, egy lusta tetű. Utálom a munkámat és minden alkalmat megragadok, hogy ne kelljen dolgoznom... Ha már 3 millóió ember szív, akkor gyertek gyerekek, sopassuk meg a maradék 7-et is! Ennyi. Gibbonok ezek mind...

Ha a BKV-snak baja van, sztrájkoljon leszarom, de ehhez mi a tök köze van a postásnak?!
Altmark avatar
-
38. | Altmark 2010-01-13 08:01:29 | Válasz erre
Csak szólok, hogy a BKV és a MÁV oldalait látogatni nem biztonságos, valami szar vírussal kenték össze, de még hetekkel ezelőtt. Azóta sem volt egy fejlesztő, aki rendett rakott volna ezeken a web szervereken. Elkeserítő, hogy a digitális kultúra ilyen szinten van ebben az országban! Altmark avatar
-
39. | hullahubika 2010-01-13 08:04:45 | Válasz erre
#30: Tévedés, nem a lét, hanem a lé...
Több értelemben is...
:))


#34: Öngondoskodás? Oké, akkor holnaptól nem fizetünk egy rézpetáknyi adót sem, cserébe gondoskodunk magunkról.
Mi lenne a sok pöffent, munkát hírből se ismerő uraccsal?
Egyébként tegnap járhatók voltak az utak, kivéve este az Árpád-hidat, ahol a Váci felől érkező vadbarom belehajtott - bevett szokás szerint - a Dagály feljárónál a pirosba.
Csatt.
Előtte 1 órával hasonló a Margit-hídi feljárónál, ugyanúgy Buda felé, csak lámpa nélkül.


Mai nap?

Hazudik a Fővinform. Szerintük az egyes meg a kettes tuja menetrendszerint jár.
Meg a sarkon keresőfoglalkozást folytató kedves ősanyukájuk.
Egyet se láttam ma reggel, öt és hét között...
hullahubika avatar
-
40. | hullahubika 2010-01-13 08:06:52 | Válasz erre
#37: Kedves Gibbontárs, hallottad már azt a szót, hogy szolidaritás? hullahubika avatar
-
41. | hullahubika 2010-01-13 08:08:33 | Válasz erre
A blogmotos kommentfunkciója is sztrájkol??? hullahubika avatar
-
42. | Mityu 2010-01-13 08:35:52 | Válasz erre
32. | Holleanyu

"Senki nem akarja kivenni a részét a megszorításokból, mindenki úgy gondolja, hogy fizesse meg valaki más a ballépés árát."

Nem kérem szépen. A dolog szerintem úgy fest, hogy a többség azokat rúgná alaposan seggbe (nem egyszer) akik kialakították ezt a helyzetet. Szalayné és társai. teljesen jogosan érzi úgy az egyszeri melós, hogy ugyan már telik százmillió a bársonyszékben seggét meresztő naplopónak mondvacsinált jogcímen ilyen mértékű kifizetésre, azt miért neki a buszsofőrnek/ápolónőnek/tűzoltónak/.... kell megtermelnie?

34. | Apukad

"Különben jeles kormányunk évekkel ezelőtt elmondta, hogy öngondoskodás. Tessünk komolyan venni."

Előttem már említették. Ilyen mértékű adóelvonás mellett öngondoskodjon az akinek két anyja van!

Ez a kormány (elődje is, mivel ugyanaz a rablóbanda) már annyi mindent összehordott, hogy alapjaiban nem lehet komolyan venni. Volt szó gázárNEM emelésről (Lendvai papagáj rikácsolta), adócsökkentésről, Kurva országról, hazudozásról reggel és este, másfél év semmit tevésről,vizitdíj beNEM vezetésről (Nemigazország tévévita bohóckodás). Ennyire nem kéne a hülyeséget propagálni! :D
Mityu avatar
-
43. | Apukad 2010-01-13 10:17:52 | Válasz erre
#39, HH, no ez az.
Csak gondoltam itt is helye van az elképesztő pofátlanságnak, mikor is jelen évben pl adócsökkentés címén épp a munkaadó által befizetendő adót (járulékot) adóztatják meg velünk.
Közben pedig már a minimális közösségi szolgáltatásokat is helyettesíteni kell saját magunknak. Lassan már magunkat operáljuk megfele. BKV helyett akik kocsival járunk a cégben gyűjtögetjük össze az asszisztenseket, számviteleseket stb és szállítjuk ából bébe, hogy legalább este haza jussanak - reggel meg bejutnak ahogy tudnak.

Azon csodálkozom, hogy van aki azt gondolja, hogy ez itt nem a zavarkeltésről szól, hanem a buszsofőrök fizetéséről.
A helyzet az, hogy lehet ezzel az emberek együttérzését kivívni, de minden évben kétszer a 3-400 ezres fizetésű MALÉV fogdmeg-viddodák is sztrájkolnak. Namost hadd kérdezzem meg, aki buszvezetőnek áll, nem tudja, hogy mennyi lesz a fizetése? Nem tudja, hogy válságban általában nincs óriási emelés? Elnézést, de mi köze van ahhoz, hogy a vezetőknek mennyi a fizetése, mennyitől elégülnek ki, hányan vannak? Az nem az ő dolga. Azt másnak kell megoldani.
HA pedig műbalhézik valaki, hogy pl nem veszi át a buszt mert egy a sok előírás közül nem teljesül, nagyon helyes, de a főnőke is álljon ki a végállomásra egy stopperrel és ha egy percet késik repül a pic*ába. Impotens barmok a BKV vezetők is, de hát ez sem arról szól, hogy oldjuk meg, hanem a jó öreg hogyan szívassuk a kisembert politikai szindróma és folytatólagos eposz.

Úgy is kell a ba*om bandának, aki megválasztja 50 év után többször is ugyanazt a tolvaj gazember népséget. Csak akkor miért a méltatlankodás?
Apukad avatar
-
44. | chilii&csoki 2010-01-13 10:27:27 | Válasz erre
Épp tegnap közölte a főnököm, hogy az IDÉN SEM kapok fizetésemelést, immáron NEGYEDIK ÉVE!!! Ja és az új adózás miatt kajajegyet sem kapok!
Kedves BKV, MÁV és egyéb közpénzen élők, nem sztrájkolnátok egy kicsit érem is???? Mert én, mint egyszemélyes kollektíva ugyan szrtájkba kezdhetnék, de befejezni már nem tudnám, olyan villámgyorsan az utcán találnám magam!
chilii&csoki avatar
-
45. | Apukad 2010-01-13 10:37:07 | Válasz erre
#42, Mityu, de biza kell propagálni a hülyeséget, nehogy elfelejtsék azok a droidok, akik arra sem emlékeznek, mit ettek reggel és megválasztják az "adócsökkentőket", 4-es metróval 20 évig kampányolókat, 17, 19, 18%-os adókulccsal ebben a sorrendben 12 éve ígérgetőket és a többi.
Nem lehet elégszer mondani, valósággal idomítani kell tudni, hogy eredményt érjen el az ember náluk.

Mert talán egyszer csak feltűnik nekik, hogy éhen döglenek, miközben gyalog vonszolják a belüket a szar munkahelyükre.
Mert dühítő, hogy ma itthon az egyetlen lehetőség a fiatal, de már a középkorúaknak is, akik tudnak és képesek dolgokra, hogy külföldre menjenek a megélhetésért! Hogy a tehetséges, dolgozni akaró és tudó barátaimat 5 évente ha látom, mert mind külföldön dolgozik már.

Nekünk meg itt a pofánkba röhögnek és simán tűrjük 20 éve megint. A hülye buszos menjen sztrájkolni buszostól a rablótanya köré, zárják le a köcsögöket, hogy se ki, se be, se nyő, séta haza, nem ám Audi. Rohadjanak meg.
Apukad avatar
-
46. | hullahubika 2010-01-13 11:12:48 | Válasz erre
Bépipultál, Fater?

Egyébként teljesen igazad van!

De ez addig így lesz,
- amíg a segílyesek tömege újra meg újra megszavazza a segílyosztókat;
- amíg a nyuggerek tömege arra szavaz, akit legtöbbször lát reklámozni a gagyitévékben;
- amíg érvényesül a liberális elbirkásító oktatáspolitika, agyatlan hülyéket nevelve;
- amíg az informatikus bűnözők viszonylag szabadon manipilálhatják a választási eredményeket.

És így tovább....
hullahubika avatar
-
47. | hullahubika 2010-01-14 10:48:44 | Válasz erre
"Biztonsági őrök védik a vezetőket a 6-os villamoson. Gulyás Attila, a Városi Tömegközlekedési Dolgozók Szakszervezeti Szövetségének (VTDSZSZ) elnöke elmondta, tudomása szerint a cég biztonsági őrei fokozottan figyelnek a nem sztrájkoló alkalmazottakra, így a metró- , villamos-, valamint a troli- és a HÉV-vezetőkre. A legforgalmasabb villamosvonalon, a 6-oson a biztonsági őrök a járművekre is felszállnak, és a vezetőfülke mögött vigyázzák a rendet. Gulyás Attila szerint a szokásosnál nagyobb létszámban vannak jelen a metróaluljárókban és azok környékén a rendőrség járőrei is."
Index


Ja, hogy most van ember erre? A hétköznapokban meg nincs????
hullahubika avatar
-
48. | Altmark 2010-01-14 12:54:12 | Válasz erre
#40 hulla, hallottam szolidalitásról... félárbócra engedem a zászlót, ha megdöglik a szomszéd kutyája, de nem parkolok keresztbe az utcán, hogy mások ne tudjanak közlekedni. A zászló leengedéséből látják, hogy együtt érzek Maris nénivel az elhalálozott dog miatt, de ettől még mindenki élheti nyugodtan a saját életét...

Ez ami it történik, konkrétan semmi más csak hangulat keltés, sok millió ember szopatása, nem szolidaritás...
Altmark avatar
-
49. | Ignotus 2010-01-14 13:01:50 | Válasz erre
#48:

Kedves Altmark bácsi, alias Gibbontárs!

A szolidaritás az, amikor pl. nem köpködsz azokra, akiktől havi 16 ezer forintot vonnának el, mert utolsó aljas gazember cégvezetőik - beleértve Aba Botond elvtársat is - hosszú évek óta elsikkasztják a cserére, felújításra, javításra, fizetésemelésre fordítandó milliárdokat.

Gondolkozz el ezen...!


Más.

Idézet.


"Kedves BKV-figyelő!

Tegnap este az Élessaroknál csupán jóindulatból, felvettem két lányt, mivel (már) autóval közlekedek. Hálából ellopták a telefonomat a szélvédőről. Hát én soha többet nem veszek fel senkit, felőlem ott is aludhatnak a megállóban, és minden autós figyelmébe ajánlom, hogy vannak ilyen emberek akik képesek így kihasználni az ember jóindulatát, de hát ez Magyarország. "

Ez Magyarország???
Ignotus avatar
-
50. | Ignotus 2010-01-14 13:24:05 | Válasz erre
:)

Demszky: "Még e hónapban bevezetjük a járdamatricát és gyalogosbérletet!"

Most, hogy nem nincsen BKV, időnként jár a MÁV, benzinre nincsen pénze sok embernek, akinek meg van, az dugóban ül, nincs mit csodálkozni azon, hogy sokan a legősibb helyváltoztatás egyikét, a gyaloglást választják A pontból B pontba való jutáshoz.

Időben felismerte ezt a Centrum parkolási bohócegyesület és a főpolgármester is.

A főpolgármesteri hivatal felkérte a Budapesti Műszaki Egyetemet, hogy állapítsa meg, sokan vannak-e a járdákon. A fél éves kutatás eredménye: igen. Azt is megállapították, hogy a megnövekedett gyalogosforgalom miatt gyorsabban kezdtek kopni a járdák, sok helyen alig látható már csak a beton, ami köztudottan életveszélyes, ami pedig nem méltó egy másfél milliós "világvároshoz". A gyalogosbérlet nem új ötlet, már 2003-ban létrehozták egy céget, amely elkészítette a prototípust, akkor azonban még elvetették az ötletet, arra hivatkozva, hogy nem lenne nyerő ötlet. Most azonban, hogy a Centrumnak nyilvánosságra kell hoznia a bevételeit, kell valami más módszer is a kastélyok és sportkocsik közpénzől való finanszírozására.

Az autópályákhoz és a tömegközledéshez hasonlatosan bevezetik hát a gyalogosbérletet és a járdamatricát, a befolyó összegből pedig folyamatosan felújítják és bővítik a járdahálózatot, sőt, ha jól viselkedünk, Zaha Hadid tervezőasszony tervez nekünk szép járdát is.

Ezt hirdette hát ki Demszky Gábor a tegnapi sajtótájékoztatón, ahol felmutatta az új, csúcstechnológiás Gyalogosbérletet és Járdamatricát.
Ignotus avatar
-
51. | Altmark 2010-01-14 18:12:42 | Válasz erre
Ignotus Mester!

Nem köpködtem a BKV-s sztárjkot!!! Mondtam, hogy leszarom... a szolidáris sztrájkot fikázom, mert most épp nincs okuk maguktól sztájkolni, mert megvannak jól a langyosban, akkor miért? Szerintem nem ok az, hogy más nem dolgozik, akkor én sem...
Altmark avatar
-
52. | Cybersaint 2010-01-14 18:31:29 | Válasz erre
Hír az index.hu-ról:

"A BKV-sztrájk elszívja a maradék friss levegőt

Egy hideg párna és a BKV-sztrájk is közrejátszik abban, hogy az utóbbi napokban romlott a levegő minősége Budapesten, a szállópor-koncentráció olyan magas, hogy a város egyes pontjain meghaladta a tájékoztatási küszöbértéket. Már a hétvégén várható, hogy a főpolgármester szmogriadót rendel el, egyelőre csak az enyhébb változatot, de a jövő hét elején akár forgalomkorlátozást is bevezethetnek. A tiltás megszegése 100 ezer forintba is kerülhet az autósoknak."
Cybersaint avatar
-
53. | bruhahaha 2010-01-14 20:20:56 | Válasz erre
Egy atlagos sztrajk

Elore bejelentetten sztrajkol a varos tomegkozlekedesi vallalatanak minden dolgozoja, SEMMI sem jar. A kornyezo teruleteken uzemelo vallalat szolidaritast vallal, a varosba behajto jarataik nem jarnak (En emiatt szivtam meg). A vasutasok is csatlakoznak.

Az autoval bejaro kollegak kicsit aggodva keszulnek az adott napra, korabban indulnak el otthonrol.
Aki eselytelennek latja a bejutast, az normal szabadnapot vesz ki.

Full szivas, mivel nekem se autom se bicajom, ugyhogy szepen begyalogolok. 10km, este ugyanennyi; de mazli, mert egesz jo ido van. Vegig aszfalt, ezert masnap picsit faj a terdem.

Semmi hozonges, idegeskedes. Azota sem tudom, h mit akartak elerni a sztrajkolok, es megegyeztek-e. Nem volt ez a tema a kesobbiekben senkivel.

Gyanus, h ami most Budapesten megy az nem egy atlagos sztrajk, hanem egy voros poszto. Vki(k) lengetik, a plebs pedig uszul.
bruhahaha avatar
-
54. | hullahubika 2010-01-15 06:47:58 | Válasz erre
#52: A következő vád a sztrájkolók ellen a sunázási potenciál csökkenése lesz a kényszerű gyaloglások miatt?

Vagy bármi más, csak uszuljon a plebs a BKV sofőrök ellen, az ördög bajnai - hagyó - demszki tengelye meg jókat röhög a markába....
hullahubika avatar
-
55. | hullahubika 2010-01-15 08:45:58 | Válasz erre
Az uszítás megtalálta a célcsoportját:

"Az egyik sofőrt csütörtökön komoly inzultus érte, amikor egy parkoló autó miatt a 76-os járat a Jászai térnél megállt, és a vezető kiszállt, hogy megnézze, mi a helyzet. Amikor ugyanis visszatért a fülkéjébe, egy nyolcvan éves bácsi kétszer hátba ütötte egy bottal, és közben azt kiabálta, hogy a sofőr szabotálja a munkát."
hvg

Rákosi Mátyás hű, de mára erősen szenilis tanítványai majd rendet tesznek a görbebottal. Van gyakorlatuk benne. Csak a protkójukat el ne hagyják akciózás közben...
:)
hullahubika avatar
-

Mondd meg a magadét!

Itt írhatsz kommentárt a bejegyzéshez.

Itt követheted a bejegyzés kommentárjait: Hozzászólás RSS
Maradj a témánál, csak egyszerûen és röviden. És ne spammelj!
Ezeket a HTML kódokat használhatod:

strong, quote, em

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?
1Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet