, , ,

Kerékpárosok a Margit hídon

Pénteken reggel ha már ott voltam a Margit hídon megnéztem, hogy mi újság a járdán? Tábla figyelmeztet, hogy a kerékpárt a gyalogosok biztonsága érdekében tolják. Egy ideig rendőrök álltak a hídfőknél, és szóltak a kerékpárosnak, ha nem tolva akart átkelni. Most már nincs rendőr, így igazából a józanészre lehet számítani.
 
 Személy szerint meglepődtem, de örültem is annak, hogy a bringások többsége a hídfőnél leszállt, és áttolta a bringát a hídon. Volt aki komótos tempóban, volt, aki futva. Szerencsére csak a kisebbség volt, aki nagy ívben szart mindenre…

46 kommentár

kommentárok

1. | Rocko4 2009-11-15 09:22:22 | Válasz erre
merő véletlen, h a 3 nem tolóból kettő a hajtás-pajtás biciklis-fasiszta párt tagja.
ilyenkor kéne őket instant vizibringás szolgáltatássá alakítani.
Rocko4 avatar
-
2. | mentos70 2009-11-15 09:49:12 | Válasz erre
Az előző hozzászóláshoz hasonlókat, soha nem fogom megérteni.

Mindig volt és lesz is renitens kisebbség, de ahogy látom a többség komolyan veszi a kérést és ez pozitív.
mentos70 avatar
-
3. | Hungu 2009-11-15 10:43:06 | Válasz erre
Miért akarna bárki is a járdán menni?
Milyen tábla van kint, ami tiltja a kerékpározást a híd úttestjén? Amikor utoljára jártam arra (kb. másfél hónapja), akkor még nem volt ilyen.
Hungu avatar
-
4. | Hungu 2009-11-15 10:48:58 | Válasz erre
Ja, és hol van most a hídon az a déli oldali járda, amit a felirat említ? A fölötte lévő tábla egy gyalogút kezdetét jelzi, "a gyalogút azonban nem járda." Hungu avatar
-
5. | Ignotus 2009-11-15 12:09:46 | Válasz erre
Rocko, ne hülyéskedj!

Mitől lenne egy bicajos fasiszta??? :)

Vagy bicajosok egy csoportja???

Vagy én maradtam le valamiről?
Ignotus avatar
-
6. | elsoistvan 2009-11-15 12:32:50 | Válasz erre
Rocko4!
Ne túlozz!
Ők a pénzért hajtanak, és biztos, hogy nem fasiszták. Ha a Hajtás-pajtás főnökség meglátja a képeket akkor gondolom lesz lecseszés.
Ha a kerékpáros rémuralomról képet akarsz kapni, akkor javasolok neked egy amszterdami látogatást. Na ott nincs mese... de azt is meg lehet szokni.
elsoistvan avatar
-
7. | tetem 2009-11-15 15:34:55 | Válasz erre
Matyi ne csodálkozz azon a pár szabálytalankodón, elég csak megnézni, mi van a hátukon és kiderül, hogy 1 kivételével mi is a helyzet. De legalább úgy tűnik, hogy valami szemléletbeli változás megindult és reméljük meg is marad, nem csak valami délibáb lesz ebből. tetem avatar
-
8. | Rocko4 2009-11-15 18:27:08 | Válasz erre
mentős: mit nem lehet megérteni? hogy agresszi a válasz mások pofátlan szabályszegésére? szerintem ez elég kiszámítható folyamat.

Hungu: nincs úttest, villamospálya van. ott meg még mai napig is tilos kerékpárzani. persze ha valakinek ilyen hajlamai vannak, akkor hozom a csontfűrészemet és a 40 tonnás samumat, intézzük el előre, ne szopassuk azokat, akik ott tömegközlekednének és egy baleset miatt kerülniük kell.

Ignotus: tudod jól h a hozzáállásukra értettem.

elsoistvan: igen, ő ka pénzért hajtanak, mindenki más aki a lezárás miatt kerülni kényszerül, lassaban tömegközlekedik az jó heccből teszi. ha nekem 20 milliós bizniszem lesz belőle, akkor hajthatok Humerrel a járdán? na neee.
"Ha a Hajtás-pajtás főnökség meglátja a képeket akkor gondolom lesz lecseszés."
ha cseppet is érdekelné őket, akkor minimum a nyáriakból tanulva előre megfenyegette volna őket, h akit meglátnak tekerni a hídon azt azonnal kirúgják. de úgy látszik nincs semmiféle ilyen kényszer.
Rocko4 avatar
-
9. | mentos70 2009-11-15 19:50:39 | Válasz erre
Rocko4!
Tudod te, hogy mit nem értek.
mentos70 avatar
-
10. | Vegaaa 2009-11-15 20:26:16 | Válasz erre
na, ilyen kresz táblát se láttam még...
érdekes hogy jogi szempontból ilyen esetben értse meg a kerékpáros hogy ez most igy lett megoldva, egy kicsit távolabb viszont akár az élete árán is ragaszkodjon 100%-ban a kreszhez.
véleményem szerint a bicajos vagy legyen a hídról kitiltva (a képen látható kék tábla tudtommal nem ezt jelenti), vagy közlekedhessen a kresz szerint: 10km/h-val a járdán (és ez legyen ellenörizve).
Vegaaa avatar
-
11. | Hungu 2009-11-15 23:11:50 | Válasz erre
8. | Rocko4

Hungu: nincs úttest, villamospálya van. ott meg még mai napig is tilos kerékpárzani.

Én a fotókon látok buszokat is közlekedni rajta, ebből arra következtetek, hogy ez egy villamospályával ellátott úttest, ekkor pedig minden járművel azonos feltételek mellett lehet ráhajtani.

Kivétel persze, ha van tábla, ami a kerékpárosokra vonatkozóan tiltja, de pont ezután érdeklődöm, hogy van-e ilyen. Fényképet még nem láttam róla, pedig elméletileg erről szólna a post.
Hungu avatar
-
12. | Hungu 2009-11-15 23:14:52 | Válasz erre
10. | Vegaaa

Nem kell semmi extrát sem megértenie, csak annyit, amit a tábla jelez: ott gyalogút kezdődik, tehát tilos rajta kerékpározni. A kiegészítő táblának így nincs semmi információtartalma.
Hungu avatar
-
13. | Perillustris 2009-11-16 00:02:02 | Válasz erre
Nem értem, miért gondolja bárki is azt, hogy a kerékpárosok különbek. Miért olyan extrán kiakasztó, hogy a kerékpárosok SEM tartják be a KRESZ-t? Perillustris avatar
-
14. | tetem 2009-11-16 01:23:31 | Válasz erre
11, Az előző Margit-híddal kapcsolatos cikkben van kép egy mindkét irányból behajtani tilos tábláról (igaz félig kitakarja a pacák, de látni, hogy teli fehér a belseje), ami minden járműre vonatkozik (igen a kerékpárra is) és csak azok hajthatnak fel, akik fel vannak tüntetve a kivétel táblán és a megkülönböztető jelzést használó járművek (amiből szintén balhé lett, mert visszaéltek vele). Egyébként mikor lezárták a hidat és kihelyezték a táblákat a hídhoz, kihelyeztek "Kivéve BKV, taxi" táblát (amit később lecseréltek, mert nem engedték a taxiknak sem az átkelést). (Ami biztos ott van most is a tiltó tábla alatt, csak ki van takarva a fószer miatt, de szerintem Matyi csak a te kedvedért le fogja fotózni a táblát :D)
13, Mert álltalában úgy tűntetik fel magukat, mint a KRESZT angyalként, szórul-szóra betartók.
(Elnézést ha van helyesírási hiba, de nem bírok koncentrálni.)
tetem avatar
-
15. | tundi 2009-11-16 01:31:37 | Válasz erre
én is hajtottam mert nem olvastam a táblát, egyébbként hol a fenében van? ettől még senki nem fasiszta csak azok az prosztó idióták akik előszeretettel fasisztáznak. tundi avatar
-
16. | Rocko4 2009-11-16 07:50:55 | Válasz erre
mentős: vagy rosszul központozol vagy nem értem. :)

Hungo: te BKV buszt láttál zárt, de aszfaltozott villamospályán közlekedni. attól az még nincs megnyitva közforgalom előtt. lásd 61-es villamosnál az Alkotás úton, vagy villamospálya a Gellért hegy előtt.
ismétlem: közforgalom számára zárt.
a táblát meg sztem pont a bácsi feje takarja ki, amire az van írva, h kivéve BKV.
http://files.blogter.hu/user_files/6148/20091113/audi.jpg

Perill: az a kiakasztó, senki sem.
a kerékpárosoknál ezt tetézik azzal h ők elvárják h mások vigyázzanak rájuk, de igen sokan nem tartják be a szabályokat, holott az pont az ő épségüket hivatott védeni.
Rocko4 avatar
-
17. | hullahubika 2009-11-16 08:13:11 | Válasz erre
#13: Peri, most az egyszer :) kivételesen egyetértek veled.

A Margit-hídi bicajosok ugyanis látványosan leképezik Mo közlekedő társadalmának IQ szintjét.

Pont úgy tartják be a szabályokat, mint a gyalogosok, vagy az autósok.

Többé - kevésbé....


Rocko: a fasizmus szó jelentésének megértésére javaslom a Wikipédiát!
Vagy csak én nem értem, mit akartál mondani???
hullahubika avatar
-
18. | Hungu 2009-11-16 08:50:26 | Válasz erre
14. | tetem
16. | Rocko4

Hungo: te BKV buszt láttál zárt, de aszfaltozott villamospályán közlekedni. attól az még nincs megnyitva közforgalom előtt. lásd 61-es villamosnál az Alkotás úton, vagy villamospálya a Gellért hegy előtt.

Az Alkotás úton zárt pálya van (fizikailag el van választva), a Gellért-hegy előtt viszont nyílt van, annyira, hogy felfestéssel jelölt forgalmi sávok is vannak a hosszabb részén. A linkelt képen látszik, hogy ugyanez van a Margit hídon is.



a táblát meg sztem pont a bácsi feje takarja ki, amire az van írva, h kivéve BKV.
http://files.blogter.hu/user_files/6148/20091113/audi.jpg

Ha pedig kint van a kivéve BKV tábla (ami elég valószínű, hiszen különben a buszok sem lennének szabályosak), akkor az azt is jelenti, hogy kerékpárral és konflissal is be szabad hajtani a BKV járművein kívül.

Fentiek alapján a híd úttestjén a mai napig nincs megtiltva a kerékpáros forgalom, ezért nem értem, hogy miért akar mindenki a tilos részen (gyalogút) tekerni.
Hungu avatar
-
19. | Boyxboy 2009-11-16 11:02:46 | Válasz erre
Nemrég volt egy riport a tévében, ahol mutattak egy biciklist, hogy "nálunk is vannak már, akik megértik, hogy a kerékpáros közlekedés.. mittomén... javíccsa a hallásod". Csakhogy akit mutattak, az egy német srác volt. Személyesen ismerem. :)

Ki kellett volna kérdezni a népeket, hogy ki tolja a biciklijét és miért. Simán el tudom képzelni, hogy az itt élő külföldiek tolják, a bunkó magyar meg teker. Nekik aztán "senki ne monggya mán meg, hogy micsinájjon".
Boyxboy avatar
-
20. | dobakpeti 2009-11-16 11:16:54 | Válasz erre
Ha a behajtani tilos alatt kivéve taxi, vagy kivéve helyi közlekedési társaság (ez esetben ugye: bkv) szerepel, akkor a kresz szerint oda bringával (és konflissal! :)) is be lehet hajtani. Szóval ez nem indok.
Az igazi indok inkább az, hogy ez egy speciális forgalmi helyzet, építési terület, ahol az építő (vagy az ott álló rendőr) azt kéri, hogy toljuk. Én ezért tolom ott, meg mert járdán egyébként sem tekerek (illetve, hogy miattam ne legyen rosszabb a bringások megítélése).
De hogy őszinte legyek, nem zavar, ha valaki átteker, ha azt képes úgy tenni, hogy senkit sem zavar vele (ráadásul bringán ülve kisebb helyet foglal, mint én, aki tolom). Nem könnyű, de lehetséges így áttekerni. 10 km/h-val, vagy sokszor még lassabban, mert egy gyalogos max 5-tel halad.
Épp az a jó a gyalogos és bringás közlekedésben, hogy remekül együtt lehet működni (halljuk, látjuk egymást). Csak intelligencia kérdése az egész. (tudom, ez sokszor hiányzik...)
dobakpeti avatar
-
21. | Ignotus 2009-11-16 13:09:07 | Válasz erre
#20: Na ez az! Ésszel, gondolkodva másodperc tört része alatt fel lehet mérni, hogy zavarok-e valakit a járdán.
Ha igen, leszállok, tolom, ha nem, maradok a nyeregben.

Erre nem is kéne szabály....
Ignotus avatar
-
22. | tetem 2009-11-16 13:43:53 | Válasz erre
20, Ott a pont! Sajnos elég ritka szokott lenni az ilyen felfogás. Még több ilyen kéne és tényleg valami változást lehetne elérni a közlekedés terén. Mondjuk én gyalogosan általában 6km/h-val megyek :P tetem avatar
-
23. | ngng 2009-11-16 16:28:01 | Válasz erre
"Kulturált ember nem szemetel. A többieknek meg TILOS!"

Valamiért ez jutott eszembe...
ngng avatar
-
24. | fcsilla 2009-11-16 17:20:11 | Válasz erre
Azért az hozzátartozik, hogy nagyon nehéz megállni és fegyelmezettnek lenni, ha ilyen kevesen gyalogolnak a hídon.Aki kerékpárral jár megszokta, hogy nagyon gyorsan, akadálymentesen tud haladni.
Én nagyon ritkán használom a Margit hidat, de amikor egyszer este át kellett rajta mennem, nagggyon meg kellett magam erőszakolni, hogy ne szálljak fel...Kb. 10 gyalogos volt Budától-Pestig, viszont legalább 30 bicajos. Még a közepén is jött a kisördög..., de hát ki mutasson példát, ha nem én???:)
Tiltás ide, tiltás oda, azért ha ilyen kevés a gyalogos, had menjen (szerintem) akinek nagyon sietős. És ha még hidegebb időben, még kevesebben gyalogolnak, akkor is sétáljon a kerékpáros?
A gyalogosok egyébként nagyon rendesek voltak a kerékpárosokkal, mintha ők is ezt gondolták volna.
fcsilla avatar
-
25. | ElfRoland 2009-11-16 18:17:52 | Válasz erre
Nekem ebben az a paradoxon tetszik hogy azért nem lehet az "útesten" menni mert a brigások zavarnák a 10Km/h sebességre limitált forglmat.
A járdán meg azért kell tolni a bringát mert a száduldozó bringások veszélyeztetik a gyalogosokat.
Most akkor túl lassúak vagy túl gyorsak? :-)

Nem lehetne felterelni az útra a száguldozókat? Végülis mért ne tötymöröghetne tízzel a villamos mögött. :-D
ElfRoland avatar
-
26. | Kürti Gábor 2009-11-16 18:19:01 | Válasz erre
Gyuri, azt szeretném kérdezni, hogy a képen látott Hajtás Pajtás futárok zavaróak is voltak? Centizgettek, tolakodtak? Mert ha igen, akkor nagyon szívesen letolom őket. Többször küldtünk már ki mindenféle körüzenetet nekik munka közben a témában, és egyébként a rendőrök is mondták nekik hogy utaznak rájuk (most kapott egy hete az egyikük 20 ezres csekket). Hogy őszinte legyek engem nem az zavar ha a bringájukon vannak, hanem az ha bunkók, és másokat veszélyeztetnek. De az nagyon.
A szembe jövőnek mindkét lába lent van, azaz nem teker hanem gurul, szerintem ő biztosan nyugisan haladt. A másikat nem látom így fotóról.
Egyébként én felfelé hol tolom, hol nagyon lassan tekerek, gyalogos tempóban, lefelé pedig vázon ülve gurulok fékezgetve, ilyenkor sem előzgetve vagy csak akkor ha 1 méter oldaltávom és 30-40 méter szabad szakaszom van, és így is nagyon lassan. Szerintem ebben semmi gáz nincs. Erre találták fel a kereket. Kisebb helyet foglalok, és ugyanolyan biztonságos mint tolni. A legtöbb futár már biciklis artista. Kihalt bicikliutakon simán leveszem a hátizsákom, kiveszem a pulóverem, felveszem, és visszaveszem a hátizsákom menet közben. :) Egyenesen gurulni 3-5-el nem nagy dolog.
De az autóvezetők szabálytalanságán sem lovagolnék. Vannak olyan szabályok amiket joggal senki sem tart be, és mégsem veszélyes. Tegnap vezettem pl. a Vaspálya utcában, és radaroztak a rendőrök. Rendszeresen szoktak. És miért pont itt? Mert ez egy felújított, sima aszfaltos út, kétszer két sávos, elválasztó járdaszigettel, kereszteződés és gyalogosforgalom nélkül. Mindenki 60-70 között megy. MINDENKI. Ebből én nem azt vonnám le következtetésnek hogy minden autóvezető bunkó gyorshajtó, hanem hogy értelmetlen az 50. És a rendőr tudja, és azért megy oda hogy sokat tudjon büntetni. Miközben tőle 1 kilométerre ott van a Gyömrői halálzebra ahol szintén a 90% nem áll meg, de ez már bunkóság, és jogos lenne a bünti.
Kürti Gábor avatar
-
27. | ngng 2009-11-16 19:42:01 | Válasz erre
Teljesen igaza van Gábornak.
Azt kérik, hogy a déli oldali járdán keljenek át a biciklisek, és a kerékpárt a gyalogosok biztonsága érdekében tolják. Tehát ha nincs gyalogos, akkor nyugodtan tekerhetnek. Amikor meg gyalogoshoz érnek, megállnak, majd ha elkerülték egymást, nyugodtan tekerhetnek tovább. Szerintem ez így teljesen rendben van.
ngng avatar
-
28. | zebraakcio 2009-11-16 21:35:27 | Válasz erre
Ma voltunk a Gyömrői úti halálzebránál. Hát, volt egy pár fékcsikorgás, kétszer meg vissza kellett rántanom a babakocsit a járdára, mert hiába álltak meg a belsőben, nem voltam benne biztos, hogy a külsőben is meg fognak.
Fél óra alatt kb 20 feljelentés (mi ki kell elemezni)
zebraakcio avatar
-
29. | Apukad 2009-11-17 00:24:42 | Válasz erre
#24, "Azért az hozzátartozik, hogy nagyon nehéz megállni és fegyelmezettnek lenni, ha ilyen kevesen gyalogolnak a hídon.Aki kerékpárral jár megszokta, hogy nagyon gyorsan, akadálymentesen tud haladni."

Majd kis módosítás után:

Azért az hozzátartozik, hogy nagyon nehéz megállni és fegyelmezettnek lenni, ha lehet haladni. Aki feka Merdzsóval jár megszokta, hogy nagyon gyorsan, akadálymentesen tud haladni.
Kérem, nézzétek el a jövőben, ha szabálytalankodik egy ilyen a környezetetekben! ;)

Az előbbi együttérzést kelt, az utóbbiról elítélő cikkek születnek.

És ime a kettős mérce maga. :)
Apukad avatar
-
30. | fcsilla 2009-11-17 08:17:07 | Válasz erre
#29
Jaj apa, Te egyenlőségjelet teszel a feka Merdzsós és köztem??????? :)
fcsilla avatar
-
31. | hullahubika 2009-11-17 09:11:55 | Válasz erre
#28: Olcsó játék hülyegyerekeknek. Rossz vége lesz... hullahubika avatar
-
32. | hullahubika 2009-11-17 09:14:08 | Válasz erre
#29: Mé', hát az egyik, a középső merdzsótok nem fekete??? Én úgy tudtam....

:)
hullahubika avatar
-
33. | fcsilla 2009-11-17 09:30:19 | Válasz erre
#32
Igen Hulla bácsi, de azzal az Apukám jár! :)
fcsilla avatar
-
34. | Matyi 2009-11-17 11:32:39 | Válasz erre
#28 zebraizé neked meg mondtam már, hogy ne járj ide... Matyi avatar
-
35. | MostlyHarmless 2009-11-17 12:32:07 | Válasz erre
1984: öt perc gyűlölet. MostlyHarmless avatar
-
36. | Ignotus 2009-11-17 13:03:06 | Válasz erre
Matyi, ha másra nem, legalább negatív példának jó.

Pontosan látható a kórkép, ahogy az irracionális elme tévedhetetlennek hiszi magát.

Folytatni fogja, amíg ő, vagy rosszabb esetben egy más valaki bele nem pusztul.

Mert sztem is ez lesz a vége.

Hacsak egyszer egy 150 kilós, fuxos, kigyúrt kopaszokból álló autósgang hülyére nem veri őket az aktuális zebrájuknál, személyes sértésnek véve, hogy szórakoznak vele...
Ignotus avatar
-
37. | Allitolag 2009-11-17 23:04:42 | Válasz erre
ngng: A közlekedésben és a KRESZ-ben nincs olyan, hogy kérik. A járdára a gyalogút tábla van kitéve ez azt jelenti, hogy a járdán tilos kerékpározni.
Az úttestre sok tábla van kitéve, de van egy olyan, hogy mindkét irányból behajtani tilos kivéve BKV. (ha jól emlékszem) Ebből következik, hogy ide a BKV, kerékpár, konflis behajthat!
Tehát a Margit hídon jelenleg szabályosan kizárólag a villamospályán szabad kerékpárral közlekedni, a járdán tilos!
Allitolag avatar
-
38. | MostlyHarmless 2009-11-17 23:12:14 | Válasz erre
szabálytalan előzésből adódó halálos frontális ütközés + cserbenhagyás: 10 hozzászólás.
biciklisek járdán bicikliznek: 37 hozzászólás.
azért tudjuk ám súlyozni a dolgokat...
MostlyHarmless avatar
-
39. | tetem 2009-11-17 23:27:18 | Válasz erre
38, Mert ott már ki lett tárgyalva a dolog, míg itt vita van, hogy akkor hol is mehetnek és hol nem a kerékpárosok, hol tolják és hol ne. tetem avatar
-
40. | dobakpeti 2009-11-18 10:49:19 | Válasz erre
37. | Allitolag 2009-11-17 23:04:42
Viszont a híd építési terület. Tehát ha az építő embere azt mondja, hogy nem mehetsz a sínre, akkor nem mehetsz a sínre.
Ha meg rendőr mondja, akkor még egyértelműbb.
Nem értem mit nem lehet ezen megérteni. Átmeneti különleges forgalmi helyzet. Kibírjuk.
dobakpeti avatar
-
41. | Apukad 2009-11-19 08:33:44 | Válasz erre
#30, Csilla, pont, hogy nem.
Csak ha egy nagyautós írta volna, amit írtál, most a 243-ik hozzászólás gyalázná, hogy mit képzel.
Erre az anomáliára próbáltam rámutatni. ;)
Apukad avatar
-
42. | föcsö 2009-11-19 13:57:39 | Válasz erre
#41
Ugyan apa! Szerintem azért nem egyről beszélünk! Én arra próbáltam rámutatni, hogy gyarló a kerékpáros ember és nem biztos, hogy aki naponta arra közlekedik a szinte üres hídon, az is olyan élvezettel nézi a kivilágított Budai Várat, a hidakat mint én:)
És tulajdonképpen azt tapasztaltam, hogy az ott közlekedő gyalogosok is így vélekedtek erről. Nem volt száguldozás, lassan áttekertek néhányan. Nem csengettek, nem tolakodtak csak szépen lassan haladtak és ha észrevette a gyalogos, akkor félrehúzódott. Én toltam és sokkal nehezebb helyzetben voltam. A pedál szétverte a lábam szárát ha kerültem , vagy került valaki....
Szóval lehet kommentelni pro és kontra, az élet ezen a szinten megoldja a lufivá fújt problémákat.
Szerintem. :)
föcsö avatar
-
43. | Ignotus 2009-11-19 16:43:50 | Válasz erre
Azta.... De egyszerű minden.... Nem is hittem vóna....!
:)
Ignotus avatar
-
44. | Gabesz81 2009-11-23 10:37:42 | Válasz erre
#3 és #37: mostanra az úttesten a mindkét irányból behajtani tilos, kivéve engedéllyel tábla és kiegészítő van... míg a déli járdán a gyalogút, ahogy írtátok is.

mit nem lehet ezen érteni!? kiírták mondatokkal, hogy légyszi ne tekerjetek bunkó bringások!, akik tekernek azok! hogy lehet bringával szabályosan átkelni, TOLVA!, mert leszálva, tolva gyalogosnak számít és az mehet a déli járdán.
Gabesz81 avatar
-
45. | hullahubika 2009-11-24 10:10:25 | Válasz erre
Ismét gázoló, cserbenhagyó kerékpáros!

http://www.police.hu/friss/BRF-20091123_00.html

Gondolom hivatkozik majd Kükü szavaira, hogy a bicikliseknek nem kell betartaniuk minden szabályt... :)
hullahubika avatar
-
46. | Ignotus 2009-11-24 13:23:36 | Válasz erre
Mennek, mint állat.... :)))))

Utána meg magyarázkodnak.....
Ignotus avatar
-

Mondd meg a magadét!

Itt írhatsz kommentárt a bejegyzéshez.

Itt követheted a bejegyzés kommentárjait: Hozzászólás RSS
Maradj a témánál, csak egyszerûen és röviden. És ne spammelj!
Ezeket a HTML kódokat használhatod:

strong, quote, em

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?
0Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet