, ,

Pipa utca: Utolsó rész

Beérett a termés, lehet szüretelni. Bár ahogy nézem a krumplit szokták így szedni. Az Illetékesek rosszul imádkoztak, a IX. kerületben a Pipa utca nem bírta ki a Pesti alsórakpart megnyitásáig, mert szerdára beszakadt.

Egy hónap kellett, hogy idáig eljusson a művelet. Most azt ígérik, két nap alatt megcsinálják. Csak azt nem értem, hogy ez a két nap miért nem lehetett mondjuk egy hétvége, amikor kicsit kisebb a forgalom.

Jelenleg ugyanis még nagyobbat kell kerülniük a Petőfi híd felől érkezőknek, a Csarnok térnél az Erkel utca - Lónyay utca - Vámház körút útvonalon.

Így nézett ki a luk július 26-án

És így augusztus elsején

28 kommentár

kommentárok

1. | zoman 2007-08-16 14:41:45 | Válasz erre
Az első képen baloldalt a fószer éppen locsolja a ház tövét v. csak a miniatür tag-eket nézi?


zoman avatar
-
2. | ppeterka 2007-08-16 15:15:58 | Válasz erre
Volt szerencsém hallani a tegnap esti rádióműsort, ahol valami fővárosi főfasz arról beszélt, hogy az kényelmetlen lett volna az ott lakóknak, ha mondjuk egy éjszaka megcsinálják... Gratulálok neki... Szép volt, mikor megkérdezte a műsorvezető, hogy oké, hogy nem lehet mindenkinek jó valami, de akkor miért kellett megvárni, amíg mindenkinek rossz lesz... Ott volt egy 5 mp kínos csend. Agyatlan kretén, sajnos a nevére nem emlékszem, de erősen Taigetosz pozitív... ppeterka avatar
-
3. | mentős 2007-08-16 15:59:57 | Válasz erre
Én sem értem igazán hogy néhány tíz ember kedvéért, miért kell többezret meszivatni?
Ez a hülyén értelmezett demokrácia.
mentős avatar
-
4. | N 2007-08-16 16:04:49 | Válasz erre
Egy éjszakát simán kibirhatott volna bárki. Most teszem azt száz embernek lett volna egy álmatlan éjszakája,igy most lett több ezernek sok-sok idegösszeomlás szélén eltöltött órája. N avatar
-
5. | anonimand 2007-08-16 16:23:24 | Válasz erre
Ej matyi, még mindig nem égeti a zsebed az a díj? Az ilyenektől miért fogadsz el bármit is. Így csak legitimizálod őket. :( anonimand avatar
-
6. | RoGeR 2007-08-16 17:13:28 | Válasz erre
Matyi, utolsó rész? Nem vagy egy kicsit optimista? :))) RoGeR avatar
-
7. | Rocko 2007-08-16 17:22:33 | Válasz erre
ppeterka: csak hogy az idevonatkozót elmondjam: fölöttünk kb. 3 hete lakásfelújítanak, ütvefúrózás, flex-szelés, minden ami kell. és beáztunk. de addig egy szót se szóltam, ráadásul az nekem nem lesz jó később.
szóval csak annyit akartam kihozni, h igazán kibírhatták volna...
Rocko avatar
-
8. | so666 2007-08-16 17:33:55 | Válasz erre
Ugyan fiuk, mindenki egyelno, de vannak akik egyenlobbek a tobbinel. Nyilvan a kozelben lakik egy tobbieknel sokkal egyenlobb ficko akinek az ejszakai nyugalmat nem lehet haborgatni, ezert keruljon csak szepen mindenki mas. so666 avatar
-
9. | xy 2007-08-16 19:04:36 | Válasz erre
Ha éjszaka nem lehet csinálni, akkor megcsinálhatták volna hétvégén. Nem sokkal hangosabbak a munkagépek, mint a dugóban várakozó gépjárművek.

A sóház utcából mikor dobják ki a szabálytalanul parkoló autókat? A pipa utcában is lehetett volna 2 sávot kialakítani.
xy avatar
-
10. | picsacica 2007-08-16 20:16:50 | Válasz erre
haha nehogy azt higgyétek már hogy a világ másországaiban ez másképp megy.... picsacica avatar
-
11. | Ignotus 2007-08-17 09:04:27 | Válasz erre
Matyi bácsi!

Láttalak egy villanásra az egyik gagyitévé híradójában.

Mi van, így akarnak lejáratni az ellenségeid, hogy ilyen csatornán mutogatnak...? :) :)

Egyébként én állítom, hogy Demszkij elvtárs helyében te ezerszer jobban el tudnád vezetni a fővárost!

Nem vagy hülyeségig elvakult pártember, nem vagy korrupt, nem vagy öntelt, önkritikátlan, felfuvalkodott hólyag,...etc.

Ezzel szemben látod a lényeget, sőt, ami még fontosabb, az összefüggéseket, amiből az egész összeáll.

Három év múlva...???

Akkor tán kevesebb lenne a "Pipa u." szindróma...
Ignotus avatar
-
12. | Ignotus 2007-08-17 09:13:52 | Válasz erre
Még valami. Ne jőjjön azzal senki, hogy a politika nem tartozik ide!

Budapest pontosan azért züllött idáig, mert nem a racionalitás, a szakszerűség, egyszóval az ésszerűség érvényesül, hanem a napi politikai. ill. pártérdekek!

A BRFK-tól a Közterületfenntartóig....
Ignotus avatar
-
13. | zoman 2007-08-17 15:23:34 | Válasz erre
Ma már lehet arra menni? zoman avatar
-
14. | ppeterka 2007-08-17 15:27:35 | Válasz erre
Ignotus: szerintem ez nem olyan politizálás, ami ne férne bele a blog témájába... Egyszerű tény, hogy szar a mostani vezetés - pont a "lapátoljunk minél több szart a másikra, mert akkor úgy látszik, mintha mi jobbak lennénk" játék miatt... És pont emiatt lenne szar - maximum más nevekkel - bármilyen más, a politikához kicsit is közel álló vezetés. De a városvezetés szigorúan politikai pártokhoz kötött - a kör bezárult...

Ez a mostani helyzet olyan, mint a Mesterséges intelligencia c. tárgy tankönyvéből a példa... Ha megadod a robotnak, hogy akkor jó robot, ha minél több szemetet porszívóz fel, akkor az első lépése az lesz, hogy kiborít egy halom szemetet, majd gyorsan összeszedi... Magyarán rossz a motiváció - csak az a cél hogy a másiknál jobbnak látsszanak a mi szemünkben. A hiba ott van, hogy hibás feltételezés, hogy mindenki teljesen hülye - azért sok embert meg lehet persze etetni, de nem mindet...

A robotunk most úgy akar jobb lenni, hogy a másikat tünteti fel rosszabbként - nyilván könnyebb így, mintha csinálnának is valamit...
ppeterka avatar
-
15. | Ignotus 2007-08-17 17:38:40 | Válasz erre
Érdekes aspektus...

Nekem meg Parkinson és Murphy által leírt szimptómák jutnak eszembe a mai városvezetésről... :)

S egy picit eltérve ettől a blogtémától, tegyük a kezünket a szívünkre:
- Az első hétvége óta látott valaki háromnál több biciklist a Margit-híd lezárt sávjában?

Mondhatjuk, hogy ez is egy simlis propagandafogás volt, hogy "nagyjaink" megmártózhassanak a reflektorfényben?!
Ignotus avatar
-
16. | Rocko 2007-08-17 20:02:06 | Válasz erre
Ignotus: múlt vagy előtte lévő hétvégén jártam arra véletlen, és kb. 8-10-et számoltam. fele járda, fele úton arányban. Rocko avatar
-
17. | RoGeR 2007-08-17 20:05:37 | Válasz erre
Ignotus,
Arra jó ez az izé, hogy bebizonyosodjon: Nem jó megoldás az egyoldali, kétirányú kerékpárút egy hídon.
RoGeR avatar
-
18. | Ignotus 2007-08-18 07:47:36 | Válasz erre
Egyetértek.

Sátoros ünnepeken logikus lépés lenne.

De így...?

Mint azt már egyszer írtam, sajnálatos, hogy a biciklis szervezetek, egyesületek, hagyják magukat az orruknál fogva vezetni, s eltűrik, hogy kihasználják őket.

Érdekérvényesítés terén ugyanolyan impotenciát látok náluk, mint pl. az Autóklubnál...

Vissza az eredeti témához: az a Hegyi Gyula nevű - valamikori korrekt, rendes ember - azt mondja, hogy behajtási díj azonnal.

Lenne arcuk ilyen minőségű utakra, s ilyen szervezésű közlekedésre "belépődíjat" kérni?

Tényleg Abszurdisztán...

Fővárosa pedig jórészt Pipa utcákból áll...
Ignotus avatar
-
19. | kambekk 2007-08-18 10:12:02 | Válasz erre
Re17: Nem, nem arra bizonyték. Csak arra, hogy a sávelvétel nem megoldás. Viszont már két hónapos a kisérlet. Ideje volna kiértékelni a "tapasztalatokat". A túloldali járda tökéletesen megfelelne kérirányú bringasávnak/útnak. Ott mérhetően kisebb a gyalogosforgalom. A pesti oldalon pedig - átvezetve a parlament felé vezető lehajtón - kaphatna egy rövid járdarészt a bringasáv a Falk M. utcai zebránál, hogy a két körúti útirány (buda-pest) szétválhasson. Ha pedig az túl messze lenne, akkor kell egy zebra magához a hidfőhöz. Az aluljáró úgyis macerás. kambekk avatar
-
20. | kambekk 2007-08-18 10:13:28 | Válasz erre
Pontosítás: Kaphatna egy rövid járdarészt a bringasáv a Falk M. utcai zebráig! kambekk avatar
-
21. | Rocko 2007-08-18 11:04:57 | Válasz erre
Ignotus: http://totalcar.hu/magazin/velemeny/dugoado/ Rocko avatar
-
22. | RoGeR 2007-08-18 14:21:42 | Válasz erre
kambekk,

Ezzel az a baj, hogy
- megint kibaszod a gyalogosokkal
- bohóckodásra kényszeríted a Pestről Budara tartó bringásokat
- erősíted azt a kényszerképzetet, hogy a bringásnak a járdán a helye
- nem oldod meg a Margit-híd => Margitsziget kapcsolat hiányának problémáját.

Szóval összességében ugyanolyan szar lesz, mint az Árpád- és Lágymányosi-hídon.
Értelmes megoldást a híd minimális szélesítésében látnék, hogy beférjen egy WOL vagy egy bringsáv, de nem tudom, hogy megoldható-e.
Rövidtávon nem látom esélyét és értelmét a 2*1 sávos hídnak.
RoGeR avatar
-
23. | Ignotus 2007-08-18 15:19:25 | Válasz erre
Rocko: ezek szerint nem csak nálam vágta ki a biztosítékot a képviselő úr debil impertinenciája.
(Szomorú, hogy ez az ember még 10 évvel ezelőtt egy pragmatikus, értelmes, jó kedélyű valaki volt.
Most kedvem lenne idézni egy közmondást a korpa közé keveredőkről, akiket...
De ezeknek úgyis falrahányt borsó...

Jut eszembe: az M0-ás északi hídján vajon lesz brigaút?
Ignotus avatar
-
24. | Ignotus 2007-08-18 15:22:28 | Válasz erre
...bringaút...

Mi a helyzet az északi összekötő vasútival, amit hamarosan elkezdenek felújítani...?

Azt már viszont lehet tudni, hogy az óbudai Pók u-i híd a messzi álmok ködébe süllyedt. Nincs rá pénz, kell a Főúri Kormányzati Negyedre....
Ignotus avatar
-
25. | RoGeR 2007-08-18 17:18:44 | Válasz erre
Az Északi-hídon lesz valami bringút féleség. Az UVH-ról semmit se tudok. Azt is jól elbaltázta a MÁV és a Főváros közös erővel, mert így lecsúsztak az EU pénzről.
Most úgy tudom, hogy az Aquincumi-híd helyett spanyol befektetői pénzekből valamelyik Buda-Csepel-Pest hídegyüttest akarják emgcsinálni.
RoGeR avatar
-
26. | kambekk 2007-08-18 20:50:41 | Válasz erre
Re:22
Az, hogy a Szigetre nincs közvetlen lehajtás valóban probléma lehet, de én - mivel oda ritkán járok - ezt megoldhatónak tartanám az aluljáró rampásításával (vagy egy L-vas odahelyezésével). Az én elgondolásom szerint nem járdaként funkcionála az a túloldali szakasz, hanem kerékpárútként - vagyis a gyalogosok a nem ott haladnának. Juteszembe gyalogos. Azzal miért nem foglalkozik senki vérigsértve, hogy a szigeti lejáró miatt a gyalogoknak be kell menneiük - és ki kell jönniük onnak, ha egyenesen akarnak továbbmenni?
kambekk avatar
-
27. | xy 2007-08-18 21:07:14 | Válasz erre
A margit-híd járdájával az a gond, hogy tele van gyalogosokkal, akik mellett nem férne el egy kerékpárút. Ha ateljes járda kerékpárút lenne, akkor meg a turistákkal/nézelődőkkel tolnánk ki, mivel a déli járdáról elég jó a panoráma. Ráadásul ilyen esetben az összes gyalogosnak át kellene mennie az északi járdára.
Az lenne a jó megoldás, ha mindkét oldalon lenne 1,5-1,5 m-es kerékpársáv. Aza plusz 3m terhelés szempontjából nem sokat változtatna, mivel úgyis a villamosokra/teherautókra kell méretezni.
xy avatar
-
28. | kambekk 2007-08-19 01:40:49 | Válasz erre
Persze. Én is csak a felújításig tartom megfontolandónak az ötlete(me)t. kambekk avatar
-

Mondd meg a magadét!

Itt írhatsz kommentárt a bejegyzéshez.

Itt követheted a bejegyzés kommentárjait: Hozzászólás RSS
Maradj a témánál, csak egyszerûen és röviden. És ne spammelj!
Ezeket a HTML kódokat használhatod:

strong, quote, em

Csak regisztrált felhasználók szólhatnak hozzá ehhez a bloghoz. Belépnél? | Regisztrálnál?
0Szavazz
Szavazz és a bejegyzés címlapra kerülhet